فروشگاه mosi.4kia فروش فایل و تحقیق و پروژه های دانشگاهی و نمونه سوالات مدارس

تحقیق بخش مراقبتهای ویژه ( ICU )


تحقیق بخش مراقبتهای ویژه ( ICU )

تحقیق بخش مراقبتهای ویژه ( ICU )

فهرست:

فصل اول

(كليات)

فصل دوم

(تعاريف و پيشينه

 

فصل سوم

(روش كارو اهداف

ونتايج بررسي ها)

 

فصل پنجم

(منابع و ضمائم)

 

اهداف تحقيق:

هدف از اين مطالعه،‌ بررسي عوارض مختلف بيماران بستري شده در بخش هاي مراقبت ويژه(ICU) بوده که ،‌با شناسايي نسبت فراواني اين عوارض و تاكيد و تمركز بيشتر در علت بروز آنها،‌ به منظور جلوگيري از پيچيده تر شدن وضعيت جسماني بيمار و بدنبال آن کاهش طول مدت بستری و عوارض ناشي از آن مي باشد. در پي بستري هاي طولاني،‌ صرف هزينه ها و خدمات پرسنلي اجتناب نا پذير مي باشد. با شناخت علل بروز چنين عوارض قابل پيشگيري،‌ با تدبير
مي توان از صرف هزينه هاي گزاف و بويژه ايجاد عوارض پيچيده تر و نهايتاً‌ مرگ بيماران جلوگيري كرد.

مورتاليتي و حتي موربيديتي درصدي از بيماران مربوط به مسائل مرتبط با بستري طولاني يا محيط بستري است كه چنين مسائلي در ابتدايي ترين بخش هاي مربوط به مراقبت هاي ويژه، حتي در كشورهاي جهان سوم همچون كشور ما،‌ قابل كنترل يا حل شدن است. چنين پيشگيري هاي اوليه اي هم به صرفه بوده و هم از نظر حرفه مقدس پزشكي و زير مجموعه ها،‌ انساني مي باشد. در اين بررسي هر چند كوچك سعي شده تا مفاهيم و ارتباطات قابل دركي در جهت ارتقاء سطح سلامت بيمارستاني و جامعه بررسي و بازگو گردد.


مبلغ قابل پرداخت 13,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 207

فروش فایل و تحقیق و پروژه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما